środa, 30 stycznia 2013

Cytaty.

Jestem strasznie zmęczona tym wszystkim co się teraz wokół mnie dzieje oraz mojej rodziny:(
Tyle spraw zwaliło się teraz na nasze głowy pomimo tego ze ktoś inny mógłby się nimi zająć a po prostu ma na to nakichane i nie chce...dlaczego zmuszają nas do tego? Wbrew naszej woli? Trzy razy się na to zgadzaliśmy a czwartego nie mamy zamiaru się podjąć i potem mieć z tego powodu nieprzyjemności ze strony mniej ważnych ludzi, którzy tylko przesadzają? A na domiar złego przed wczoraj spadłam z zalodzonych schodów i jestem cała poobijana...
Ehh dobrze... ta notka będzie o moich ulubionych cytatach pochodzących z photobloga www.cytomaniak.fbl.pl

To prawdziwi przyjaciele, stoją tam gdzie zawsze stali.

 Nadmiar szczęścia najczęściej doprowadza do paranoi.

 Nie interesuje mnie co masz w gaciach, portfelu, w skrzynce odbiorczej. chcę wiedzieć co masz w sercu i czy tym czymś ewentualnie jestem ja.

 jeśli jest ciężko to znaczy że idziesz w dobra stronę.


Witamy w świecie, w którym więcej osób choruje na depresje niż na grypę..


Kiedy w Twoim życiu pojawia się ktoś,dzięki komu rozumiesz dlaczego z nikim innym Ci nie wychodziło ;)

 Przyszedł czas...gdy popijam poranną kawę w kuchni wiem że w  pokoju obok śpi moje szczęście.

Jaka jestem? Zależy czyich plotek słuchasz.

A alkohol jest dla tchórzy,którzy nie dają sobie rady z codziennością - dolej mi!

Są osoby, dla których będę się uśmiechać mimo łez w oczach.

-I co? Rzucił Cię?
-Nie kurwa kopnął. 


 Zastanawiam się, jak wiele razy wybaczamy komuś tylko dlatego, że nie chcemy go stracić, nawet jeśli ten ktoś nie zasługuje na nasze przebaczenie.
  
Który wam się najbardziej podoba?:*


4 komentarze:

  1. Kiedy w Twoim życiu pojawia się ktoś,dzięki komu rozumiesz dlaczego z nikim innym Ci nie wychodziło ;) piękne : ):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje kondolencje:(

    OdpowiedzUsuń
  3. ' Jaka jestem ? zależy czyich plotek słuchasz ' boski ♥
    Zapraszam.:>

    OdpowiedzUsuń