wtorek, 22 stycznia 2013

Kosmetyki.

Hey Kochani.
Właśnie siedzę  z moim chłopakiem w naszym malutkim gniazdku.On się niezmiernie cieszy że mam jakieś zajęcie i możne pooglądać tv w spokoju i ciszy:)
Ta notka będzie o recenzji kosmetyków których aktualnie używam.
A więc zaczynamy.
Puder prasowany rozświetlająco-brązujący. Virtual. 25 zł Pięknie podkreśla kości policzkowe oraz rozświetla buśke.

Fluid kryjący do skóry wrażliwej. Odcień piaskowy. Lirene. Około 20 zł Z tego fluidu jestem zadowolona gdyż spełnia me oczekiwania po jego zastosowaniu nie mam problemów z cerą.

Cienie rozświetlający. Lovely Około 12 zł.Moje wspaniałe cienie które posiadam już mniej więcej 2 i pół roku. wspaniale podkreślają mój zielono- brązowy kolor oczu.

Podkład Renew&Lift. Rimmel 25 zł. Używam go gdy jestem bardziej opalona. jednak nie spełnia mych oczekiwań. Mam skórę skłonną do niedoskonałości, a podczas stosowania tego produktu mam większe problemy  z cerą niż zazwyczaj.

korektor rozświetlający pod oczy.  Conceler. 11 zł. Świetny produkt. Doskonały do zakamuflowania cieni pod oczami i zamaskowania skutków zarwanych nocek:)

utrwalająca baza pod cienie. Cashmere. 25zł. Szczerze mówiąc nie przekonała mnie do chociaż racja iż cienie nie rolują się tak szybko jak za zwyczaj.

Maskara. Big Fat Lashes. 6,79zł. Jest o wiele lepsza od maskary wartej 22 zł, którą ostatnio posiadałam.

Puder w kamieniu.  15 zł. Doskonale matuje.

Moja ukochana kredka do oczu:) Avon.  9 zł. Mam ja około 3 lat ale nadal spełnia swe zadanie tak samo jak na początku.

Regeneracyjne serum do paznokci. 21 zł, ale warte swych pieniędzy.

Eys liner. Lovely. Nie pamiętam dokładnie za ile może około 6 zł.

Gruby pędzel. Donagal. Za 11,99 zł. delikatny w dotyku, ale niestety wypadają włoski.

Zestaw pędzli. Donagal. Za 19,99 zł. Delikatne.

Baza pod makijaż silikonowa wygładzająco-matująca. Eveline Cosmetics. Za ok.15zł. Świetnie przygotowuje twarz do pełnego makijażu, oraz pięknie pachnie.












Lakier do paznokci w odcieniu cafe. Celia. Za ok. 5,79. Piękny odcień
No dobrze kochani to by było na tyle z mych maleństw, oczywiście to nie wszystkie, ale te najczęściej używane kosmetyki przeze mnie.

A to zdjęcie w makijażu wykonanym niektórymi z nich.
A wy jakich kosmetyków ożywacie najczęściej?:D
Dobrze miśki to chyba by było na tyle dziś, jutro postaram się coś dodać.
Dobranoc Kochani:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz