niedziela, 24 lutego 2013

TVD

Właśnie moje ciało zażyło ciepłej kąpieli :)
Czuję się odprężona i gotowa do napisania tego posta :)
A będzie on o mojej (ostatnimi czasy) ulubionej sadze "The Vampire Diaries"- Pamiętniki wampirów. Autorstwa L.J Smith
Na podstawie sagi został nakręcony serial który opowiada o:

Cztery miesiące po tragicznym wypadku samochodowym, w którym giną rodzice 17-letniej Eleny Gilbert (Nina Dobrev) i jej 15-letniego brata Jeremy’ego (Steven R. McQeen) ciągle próbują poradzić sobie ze smutkiem i iść naprzód. Z początkiem nowego roku szkolnego, Elena i jej przyjaciele są zafascynowani nowym przystojnym i tajemniczym uczniem Stefanem Salvatore (Paul Wesley). Stefan i Elena natychmiast zwracają na siebie uwagę, Elena nie ma pojęcia, że Stefan jest półtora wiecznym wampirem, starającym się żyć spokojnie wśród ludzi, kiedy jego brat Damon (Ian Somerhalder )jest uosobieniem przemocy i brutalnego wampira. Teraz ci dwaj wampirzy bracia – jeden dobry, drugi zły – toczą wojnę o duszę Eleny i jej przyjaciół, rodziny i mieszkańców małego miasteczka Mystic Falls, w stanie Virginia. Elena po pewnym czasie staje się wampirem, pozostawia Stefana, ponieważ on za wszelką cenę chce zdobyć lekarstwo na wampiryzm.
 
  Teraz już moja opinia :)
Niestety ekranizacji ostatniej linijki nie dane mi było jeszcze zobaczyć, ale zapowiada się ciekawie.
 Opis książki a serialu różni się między sobą diametralnie.  
Zarówno w serialu jak i w  książce przedstawiona jest walka o miłość i względy Eleny jak i to iż Elena wacha się między uczuciami  którymi daży dwóch braci równie mocno oni ją.
Jednak bracia skrywają sekret a mianowicie taki iż Elena wygląda zupełnie tak jak ich miłość sprzed 150 lat Katherina, która przemieniła ich w wampiry.
W dalszej części serialu Elena dowiaduje się o tym i stara się dalej żyć i cieszyć z każdej chwili spędzonej z Stefano.


Ahh kochani muszę kończyć gdyż nie chcę spalić wam serialu i mam nadzieję że zakochacie się w jego fabule tak samo mocno jak ja.


papa

7 komentarzy:

  1. super blog,
    Pozdrawiam
    http://dadiprezentuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog ;)
    http://take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam wszystkie części tej sagi i przyznaję, że... nie za bardzo mnie zaciekawiła. bardzo chętnie obejrzałabym serial, ale nie mam czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się ciekawa ale jakoś nigdy mnie nie ciągło do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy następna notaaaaa

    OdpowiedzUsuń